Phuu... kind of :P

Tjatja! Nu sitter jag i soffan och pustar lite i shortsen jag gjorde på slöjden ;) De blev lite korta så kommer nog bara ha dem hemma men dom är sköna i alla fall :D Men Idag har jag först vart och simmat med syrran på mörbybadet för att båda mina "gruppkompisar" (haha) blev sjuka och sen har jag vart hemma och ätit lunch och skrivit uppsatsen som hörde till uppgiften och sen åkt tåg till mörby igen för att lämna pappret och sen hem och nu är jag här ;D Men om några minuter ska jag byta om (igen) och ta tåget (igen) för att åka till Rönninge så det blir väldigt mycket tåg idag haha :P men det är tur att roslags näsby är så nära ;) Men nu måste jag gå, hejdå <3
Hihi, min lilla favvis på rönninge! :D (bild från rönninges hemsida)
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail (bara vi som ser<3):

Blogg:

Kommentar:

Trackback