My biggest fear...

Min största rädsla just nu och säkert i minst ett år till är att jag ska bli längre än 170 cm. Jag är jätterädd för det hela tiden just nu och varje gång någon frågar varför och jag svarar så säger dom: Det är bara en häst, det är inte som att världen går under!.
Men för mig så går världen under! min värld går under! Ingen förstår egentligen hur mycket han betyder för mig. Skulle jag bli för lång skulle jag bara gråta tills jag somnar och jag skulle ALDRIG bli lika lycklig igen med någon annan häst! När jag säger det så säger folk bara att det kommer andra hästar som du kommer älska men visst det kan jag hålla med om, men jag kommer ALDRIG älska dom lika mycket som jag älskar Picco ! ett av mina två absoluta favoritcitat/ordspråk är: Ett liv utan dig är inte bara outhärdligt, det är otänkbart!
Jag önskar att folk kunde förstå lite mer om att man faktiskt kan älska ett djur mer än allt annat! Inte ens min familj tror jag förstår det riktigt. Om något skulle hända Picco nu vet jag inte vad jag skulle göra. Man kan inte säga att jag skulle dö om han dog men en del av mig skulle dö och jag skulle inte vara sån som jag brukar...
Den här rädslan har väl varit min största rädsla hela tiden ett tag nu men den har inte varit så stor sen jag mätte mig imorse... då var jag cirka 166 cm... så jag blev jätterädd och är fortfarande att jag inte ska kunna rida ponny länge till, mamma säger att hon inte tror att jag kommer bli över 170 cm men jag vet inte riktigt om hon säger det för att jag ska bli lugnare eller om hon faktiskt menar det. Jag hoppas att hon har rätt!
En av dom första gångerna jag red honom<3
Jag tycker i alla fall att man ser utvecklingen rätt så tydligt ;)
<3
<3
I somras på ekerö <3 <3
Kram!

Postat av: Julia

Fattar hur det känns, är för lång för Jack :/<333

2012-03-21 @ 17:51:45
URL: http://juliajack.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail (bara vi som ser<3):

Blogg:

Kommentar:

Trackback